onsdag 12 april 2017

Fortsättning stallet i norr /Ronja Dogblanket (Jag)

Jennie står utanför boxdörren helt paralyserad av ägarbeviset där det står hennes namn. Jennie vänder sig om och till sin stora förvåning står Jace där. Jennie: Men.. hur..eh... men. Jace: Är du klar nu Jennie. Jennie: Hehe ja jag är klar. Jace: Du har allltid viljat ha en häst men dina föräldrar har nekat dig varje gång. Jennie: Jaa. Jace: Jag såg Ginger och tänkte att ni skulle passa bra ihop så jag köpte henne. Jennie: Va!? Jace TACK!!!. Jennie kramar Jace och ler. Jace och Jennie tar en ridtur i Valedale. Jennie får ett tilll samtal. Hon svarar och säger: Hallå?. Hon hör en mörk röst som säger: Jag ska hitta dig Jennie och jag är närmare än du tror. Jennie lägger på och kollar förbryllat på Jace som också är förbryllad då han hört allt.
Hoppas ni gillade det.
Mvh Ronja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar