måndag 24 april 2017

Stallet i norr: Rileys hämnd

Jennie och Jace ler mot varandra. Jennie: Oj,jag måste gå det är sent. Jace: Okej ses imorgon. Jennie cyklar hem. Helt plötsligt ser hon Riley på vägen. Hon stannar. Jennie: Hej Riley. Riley: Hej Jennie jag måste prata med dig om en sak det är om Jace. Jennie: Om Jace?. Riley: Jace utnyttjar dig. Jennie: På vilket sätt?
Riley: Han vill inte att vi ska vara vänner han pratar om mig bakom ryggen på mig och säger saker som inte är sant. Jennie. Jamen Riley allt Jace har sagt stämmer ju du är inte världens enklaste människa som du hela tiden säger!. Riley: Det säger jag inte men det är oavsett sant jag är inte farlig eller tvärsöver. Jennie: Jag litar på Jace hemskt mycket mer än jag någonsin kommer lita på dig Riley!. Riley: Du kommer ångra det där!. Jennie: Knappast. Jennie cyklar vidare. Hon kommer hem och sätter sig i sitt rum. Hennes telefon piper till: Meddelande från Jace: Jennie Jag erkänner jag vill inte att du och Riley är vänner. Jennie svarar: Bra Riley så nu ska du låtsas vara Jace i allting. Meddelande: Suck jaja Jennie det är jag Riley!! Du ska få ångra allt det här!. Jennie ringer till den riktiga Jace: Jace: Hej Jennie. Jennie: Hej. jag träffade på Riley idag och han sa.. Jace avbryter henne. Jace: Du måste se upp Jennie Riley blir helt desperat  när han är arg. Direkt du ser han vänd dig om och fort därifrån! Han är hemskt farlig...
Hoppas ni gillade denna del! Mvh Ronja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar